November 2015 - Båda hundarna är kvalade till SM 2016

Lyxigt att båda mina hundar finns med på kvalistan till SM 2016, det blir på något sätt ett lugn i kroppen och redan nu kan man tänka på annat... 
 
Som att tex anmäla dom båda till lydnadslydnastävlingar :) Vi kommer att göra några starter i vinter/vår, jag har som mål att Sladden ska vara uppflyttad till elit och en önskan om att Plinga ska bli lydnadschampion! 
 
Underbara hundar, en fin bild som min älskade lillasyster har tagit på mig och hundarna!
 
 
Rolig mål med min egen träning har jag att se fram emot, jag och min kompis Sara från Skåne har bestämt oss för att åka och springa tjejmilen i New York i juni 2016... Bara att börja träna, så den här morgonen vakna jag med sjuk träningsvärk i hela kroppen, tack Frida!! 

Tränar på Wellnes i Växjö och får grym insperation av Frida som är PT och instruktör, henne kan jag varm rekommndera om du vill komma igång med din träning. Har kört ett gng PT-timmar hos henne och det ger resultat!! 
 
Idag blir det sök och lydnadsträna med lite grillning mitt på dagen! Att äta ute i skogen är alltid det bästa... 

Ha en fin helg!
 

Kommentera inlägget här :