Kommit med på tävling...

Jajamen på söndag ska det ske... Elitklass spår i Ronneby med Dengilidooo - Det är med lite blandade känslor för det känns inte riktigt klart.... *hm* vi har nog lite kvar med pinnarna MEN upptagen känns mkt säkra så det ska bli spännande! På söndag vet jag hur träningen ska se ut resten av hösten/vintern innan det är dax för vårsäsong! 
 
Jisse va bra form hon är i Dagganhaggan, hon är som ett kärnkraftverk... Sen jag skaffat mig dom andra 2 mallarna så förstår jag hur MYCKET hund det är i Dagny och att det inte är rikgtigt självklart när man skaffar sig en malle... Att hon ska vara äldst av dom känns inte rikigt riktigt - Hon är ju helt galen, inte bara i träningen utan jämt, härligt galen som tur är :)
 
Väldigt mkt på jobbet just nu så det känns som att jag - Jobbar, jobbar och jobbar, har blivit sena kvällar och inte så mkt tid för hundarna som jag hade velat... Men så är det mellan varven!
 
Håll tummarna för oss på söndag för det kan vi behöva ;)
 
 
 

Mina älskade hundar - Dagny, Sladden och Plinga i soffan.
 
 
Trevlig helg!
 

Kommentarer :

#1: Carina Gälldin

Lycka till på tävlingen!!!

skriven

Kommentera inlägget här :