Imorgon är det tävling!

Husvagnen är packad, för imorgon är det skyddstävling i Höör på deras fina Brukshundklubb! Vi åker redan ikväll för att kunna vara på plats och köra lite på planen och slippa åka så tidigt imorgon :) 

Vilket gäng vi kommer bli, det är massa duktiga ekipage som är med och det ska bli så roligt att träffa alla härliga människor. Synd bara att jag ska bli så himla nervös... Det är så tråkigt för det börjar nästan redan när jag anmäler och sedan håller det på och blir som värst 1-2 dagar innan. Inatt har jag drömt massa konstigt och jag vaknar tidigt och ligger och funderar och blir lite orolig och "stimmig". Jag tycker jag har tävlat så mkt så detta borde lugna ner sig, men inte!! 
 
Det har varit en fantastisk Påsk med härlig hundträning tillsammans med fina vänner -Dessutom har vi varit hembjudna till Anette och Janne på Kennel Cenaturus och ätit BRUKSCHAMPIONAT (Plinga är ju en Champinjon numera) middag. Tack för ännu en fantastisk Centaurus hund <3
 
När jag vaknade på morgonen så hade Anders Mandorsson som har Mr Mandrakeable skickat en länk så jag kunde se skyddsträningen med Sladden från en helg i kalmar för inte sålänge sedan. Jag körde igenom korgarbetet tävlingsmässigt! STORT tack Anders :) 

Se och njut ;) 

 
 
Fortsatt trevlig helg!
 
 

Kommentera inlägget här :