Då gör vi ett nytt försök...

Skulle så gärna vilja hinna med och blogga lite tycker det är ett så roligt sätt
 
 
att gå tillbaks och se på hur träningen går! 
 
Med Plinga har jag som mål att komma ut i klass 3 inom kort... Men det är ju det där med vittring och fjärr som tar sådan tid, det är verkligen inga lätta moment och om man gör som jag och tränar på allt annat så går det inte direkt fortare... Men jag har börjat med utskick för framåtsändandet så snart kanske vi kan få till det med HKL lydnaden. Bara ingångarna till tungen börjar fungera så är vi ganska klara för start! 
 
Det är hkl rapport och spår som är närmast i brukset!
 
Lilla Sladden tränar på för start i LKL skydd och spår. Jag tycker verkligen att lydnaden går strålande med honom och skyddet börjar se bra ut även det - Kul!
 
Blir nog ett spår och ett uppletande till båda hundarna ikväll, imorgon bär det av till Stockholm för lite arbete... Känns som att det är Sladdens tur att följa med, det är lite stökigt och ha dom båda med hemma hos mamma och på jobbet så jag turar om :)
 
Ha en skön söndag!
kram Anna
 
 

Kommentera inlägget här :