Mitt mål 2016 med Plinga & Sladden!

Skön känsla att båda hundarna är kvalade till 2016 års SM i Borås! 

Det gör att vi kan hålla på med lite annat skoj :) 
 
Plinga, min älskade Plingiliplånkan med henne ska jag försöka få ett första pris till i lydnadslydnaden. Hon är anmäld till Växjö Bk's inomhus tävling i Moheda 15-16 januari och förhoppningsvis så sätter vi ett första pris och hon blir Lydnads Champion. Om inte så kör vi på tills det sitter... Men vi har som mål att köra en Lägre klass skydd under våren och förhoppningsvis i Kungälv på självaste KungaSlaget, men vi får se vad formen säger... Det hade dessutom varit roligt att starta en Elitspår och se hur hon reder det! 

Min fina skyddsplånka
 
Sladden "mannen i mit liv" han ska jag även försöka köra till lydnadschampion.... Vi ska även ge oss på ett högre klass sök igen, han är gk men inte uppflyttad. Vi ska även prova ett högreklass spår också...
 
Skönt då vet vi vad vi ska göra 2016 :)

Hur det blir till SM 2016 det får vi helt enkelt se. Lyxigt att kunna välja vilken hund jag ska köra! 
 
Önskar alla jag känner en God Jul!

Kommentera inlägget här :