1 gång är ingen gång MEN 2 gånger...

... då börjar det bli en vana!!
 
Jag har varit ute och spårat med Dagny och som att det inte vore nog med framspår och alla pinnar sist så gör hon det IGEN *jipppppiiii* vilken lycka!! 
 

Gick ut 2 spår, ett till Dagny - Hon fick upptag och 4 pinnar och en massa spetsvinklar. Sladden ett kortare spår med direkt påsläpp och 4 skogspinnar! 
 
Medans spåret "låg" till sig stack Dagny och jag ut och sprang en runda, vi måste ju komma i form tills vi ska vara med på Nybros barmarksträvling den 27-28 oktober...Jag vill ju inte komma sist!! 
 
Dagny var FANTASTISK i spåret och Sladden spårade bra men hade tyvärr inget intresse av pinnarna, men så är det- ibland är det lite annat som rör sig i huvudet!! 
 
Känns som att det har varit en bra dag men trevliga kundbesök nere i Blekinge och trevligt avslut med spår, springning och kurs på Vbk på kvällen! 
 
Har dessutom pratat med Petter Polis och han har lovat att vi ska få låna en munnkorg tills våran är färdig, så nu kommer det bli "dunkadunka" med Sladden i korgen, skojigt!
 
Nöjd och glad :)
Anna 

Kommentarer :

#1: Amanda Grip

Underbart att det tar sig lite här och var i er träning=)
Vi får ta och ses snart tycker jag.. men tills dess får ni ha det så bra ni bara förmår..

Love
Amanda & Garm

Svar: Tack gumman, följer du med till Målilla och tränar på Vbk's träningshelg?
kram Anna
DengiliDengan

skriven
#2: Sara o Toka

Vi tar sistaplatsen så du behöver inte vara orolig!

Svar: Men vi är ju på samma lag, det är ju vi mot dom, så du får inte ta sista platsen! Men du vilken hund ska jag ta... Den som är ilsk mot folk eller den som vill äta andra hundar eller den som förtillfället bara vill para sig med allt???
Hejaheja Sara & Toka
DengiliDengan

skriven
#3: Amanda Grip

Jag ville ju gärna det. Men vet inte vad jag ska köra honom i:(.. Lydnaden funkar rättså bra det är mest rutin. Rapporten hade jag velat köra men har ingen mottagare:(

Svar: Börja med att kom dit så löser sig resten! kram kram
DengiliDengan

skriven

Kommentera inlägget här :