Vom og Hundemat

Nu är jag tillbaks i Växjö igen efter att ha varit på utbildning i Stockholm... Jag jobbar nu som säljare på ett företag som säljer Vom og Hundemat *jippiiiee*. Vom og Hundemat är ett färskfoder som produceras både i Sverige och Norge. Här kan du läsa mer och Vom og Hundemat  www.vomoghundemat.se
 
 
Jag kommer att ha södra Sverige som mitt distrikt - Det betyder att jag kommer köra från strömstad, Skövde, Jönköping, Vadstena, Västervik och neråt! Samt att vi kommer att hjälpas åt med utställningar samt olika mässor runt om i Sverige. Titta gärna förbi och hälsa på oss i vår monter på stora sthlm - Så bjuder vi på en korv till vovven!
 
Det ska bli så roligt att jobba tillsammans med min kollega Jill igen, vi jobbade tidigare tillsammans på Classic Dog samt Severa petfoods.
 
Jag har fått en Mercedes Vito som tjänstebil så hundarna kommer åka kungligt i sina nya burar som jag beställt från RU-produkter. Dom kommer bli jätte stora och det känns så skönt att veta att dom kommer ligga stort och bra när vi är ute och åker! 
 
Hoppas ni haft en fin 1:a advent!
Anna
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :